Page 16 - Itineraris Matemàtiques 3
P. 16

   8
9
APLIQUEM EL QUE HEM APRÈS
Dibuixa una pintura cubista. Pots decidir pintar amb una majoria de rectes o, per contra, de corbes.
Intenta transmetre sensacions que estimulin els sentits dels teus companys i companyes. Després, pregunta’ls quins han estat els sentits estimulats.
Ara et toca a tu!
     eu que l’art, els sentits i les matemàtiques es poden treballar conjuntament.
Us resulta fàcil imaginar rectes, segments i corbes en l’espai i, després, poder-los representar en un full?
Valoreu si us ha estat útil el treball amb les pintures per poder veure els elements bàsics de la geometria:
rectes, segments i corbes.
/ GEOMETRIA DE LES OBRES D’ART PER ACABAR, PENSA-HI...
Has fet les feines i les activitats ordenadament?
Comenteu si crei
                 28
VALORA L’ITINERARI
  



















































































   14   15   16   17   18