Page 7 - Itineraris Medi natural 3
P. 7

                 Índex
123
        La Carla està disgustada perquè no pot jugar. Li han dit que no es pot moure de la cadira...
Què passa si ens trenquem una cama?
PÀG. 9
Els de tercer han presentat la co- reografia d’educació física. Tots anaven de vermell, però en Teo va de verd...
És possible que els sentits fallin?
PÀG. 15
Què són els puntets que hi ha al costat dels nombres de molts as- censors? Per a què deuen servir?
Al pati hi ha una sargantana. Li en- canta prendre el sol, com a en Teo. Però no tots els animals són iguals.
Per què les sargantanes prenen el sol?
PÀG. 33
789
La pell ens pot servir per veure-hi?
         Per fer una paella de marisc es necessita arròs, però també fan falta altres ingredients...
Com són els animals d’una paella de marisc?
PÀG. 21
   456
   En Dani i els seus amics juguen a un joc de cartes d’animals. Cal sa- ber-ne moltes coses per jugar bé: què mengen, si són ràpids...
Tots els animals es desplacen?
PÀG. 27
        PÀG. 39
        La Berta i els seus amics parlen del verd de les plantes, però al parc hi ha un munt de fulles marrons...
Què passa quan les fulles ja no són verdes?
PÀG. 45
L’avi de la Sara, que és apicultor, ha explicat als de tercer que les abelles són molt importants.
Quina relació tenen les abelles i les flors?
PÀG. 51
Coneixeu l’enigma del pastor i el riu? Per resoldre’l, cal pensar en les relacions entre els éssers vius.
Si no hi ha llops, tampoc no hi ha pastanagues?
            PÀG. 57
   10 11 12
   Els de tercer han anat a visitar una granja. Han munyit una vaca, han recollit ous i també han après com cal cuidar els animals.
Per què hi ha granges?
PÀG. 63
13 14 15
La Sara, en Dani, la Berta i en Teo estan jugant a trobar què tenen en comú diferents objectes.
De què és fet, tot el que ens envolta?
PÀG. 69
Els de tercer han visitat una fone- ria. S’han sorprès molt de veure com és el ferro líquid.
Només el ferro pot canviar d’estat?
        PÀG. 75
      A l’hort de l’àvia de la Sara ha aparegut un solc que el dia abans, al matí, no hi era. Però a la tarda va ploure...
I d’on ve, l’aigua de la pluja?
PÀG. 81
Els de tercer han visitat una de- puradora. Els han explicat com funciona i també els han dit que abans no n’hi havia.
A l’escola es recicla. Els alumnes estan molt conscienciats, però es pregunten si tothom ho està.
   Com netegem l’aigua?
Què podem fer amb el que no fem servir?
   PÀG. 87
PÀG. 93
   E
ENTRENA’T PÀG. 99
  













































   5   6   7   8   9