Page 14 - Fem-ho per projectes
P. 14

   12 Les activitats
  EL MISTERI...
Itinerari Programació Avaluació Recursos
Mesurar el temps o no, aquesta és la qüestió!
Ens adonarem com són d’importants els rellotges per organitzar-nos el dia, coneixerem les parts del dia i quines activitats hi acostumem a fer i relacionarem aquestes parts amb les hores concretes.
     Competències i sabers
INTERDISCIPLINARIETAT
Ajudem a connectar coneixements, habilitats i actituds de diferents àmbits, a aprendre sense compartiments, globalment, significativament.
INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES
Mostrem molt de respecte per tots els talents i les diferents intel·ligències amb propostes que respecten la diversitat.
Organització d’aula
Materials
Descripció de l’activitat
                   TENIM UN REPTE
ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM
ENLLAÇOS
Pàgines web d’interès, de consulta, vídeos, d’activitats interactives...
ÀUDIOS
Enregistraments de sons, cançons, lec- tures, informacions, notícies, etc.
RESUMIM RESOLEM EL REPTE I APLIQUEM
INVESTIGUEM
  













































































   12   13   14   15   16