Page 16 - Fem-ho per projectes
P. 16

   14 Les activitats
  EL MISTERI...
Competències i sabers
ADAPTABILITAT I FLEXIBILITAT PERSONALITZACIÓ
Les propostes d’activitats mai són tancades. El projecte es fa real a l’aula, sou els mestres qui el reajusteu, milloreu, trieu, canvieu per fer-lo únic i propi.
Itinerari Programació Avaluació Recursos
Hi ha dies diferents i n’hi ha d’especials
Coneixerem que hi ha dies especials, com festes i aniversaris dels nostres amics, i que els podem assenyalar en el calendari per recordar-los.
     Organització d’aula
Materials Descripció de l’activitat
       DIARI D’AULA
Eina grupal en la qual els reporters de la classe fan la crònica de les diferents activitats del projecte.
          TENIM UN REPTE
ENS ORGANITZEM I PLANIFIQUEM
INVESTIGUEM
MURAL ITINERARI
Eina col·lectiva que permet regular i fer el seguiment del procés del projecte i afavoreix el metaaprenentatge.
RESUMIM RESOLEM EL REPTE I APLIQUEM
  
















































































   14   15   16   17   18